Uputstvo za kupovinu

 

Uputstvo za kupovinu na websajtu – postupak kupovine

Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici http://www.dameo.me možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 1-5 radna dana.

Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala.

Kada se odlučite za neki artikal, neophodno je da ga stavite u korpu. Kada to uradite u gornjem dijelu ekrana će se pojaviti novi prozor koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, kao i mogućnost direktnog odlaska na kasu.

Ukoliko ste završili proces izbora proizvoda, kliknite na opciju “PLAĆANJE” kako biste otvorili novo polje u koje treba da unesete podatke o sebi i vašoj adresi. Nakon unosa adrese kliknite na opciju “DALJE” kako biste prešli na sledeći korak.

Naredna stvar koju treba da uradite jeste da provjerite narudžbu, odnosno da utvrdite da li ste poručili sve stvari koje ste željeli ili ste možda izostavili neki artikal, pogriješili u broju ili veličini. Na ekranu će vam se pojaviti podaci svih artikala koje ste prethodno “stavili u korpu”. Ukoliko su svi podaci ispravni, idete na potvrdu narudžbe.

Zatim birate način plaćanja. Za sada su ponuđeni načini plaćanja: A) “pouzećem” – plaćanje po preuzimanju gotovinom, i B) plaćanje karticom.

Ukoliko izaberete plaćanje karticom pojaviće vam se polja u koja morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brend) kartice.

U sledećem koraku,  pojaviće vam se potvrda kupovine koju možete odštampati ili jednostavno zabilježiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspijela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake narudžbe je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vrijeme kada je transakcija izvršena.

Ovim korakom se završava proces online kupovine. Nakon toga, bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Roba koju ste poručili će vam stići u roku koji je naveden na potvrdi.

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naš call centar na broju 067 058 961 koji radi radnim danima od 08 do 21 časova  ili kontakt na email online@dameo.me